Veelgestelde vragen
Je ziet je klantenvoordeel als je ingelogd bent op je account. Heb je nog geen account? Maak eenvoudig een account aan.
Ben je ingelogd op je account?
Ga naar je persoonlijke gegevens en klik op 'mijn voordelen'. Daar zie je op welke voordelen je recht hebt, afhankelijk van je ziekenfonds.
Vind je de voordelen niet terug? Dan werd je niet herkend als klant van het ziekenfonds.
Controleer of alles correct ingevuld is in je persoonsgegevens:
- Gebruik je officiële naam, voornaam en geboortedatum.
- Geef aan bij welk ziekenfonds je klant bent.
- Aanvaard de privacyvoorwaarden (vinkje over gegevensuitwisseling).
Als je aanpassingen deed, dan moeten wij die nog valideren. Na validatie zou je je klantenvoordeel moeten zien.
Is dat nog altijd niet zo? Neem dan contact op met onze medewerkers, zij helpen je graag verder.
Je kunt je gegevens wijzigen in je accountoverzicht. Klik rechts bovenaan op je naam en ga naar “Gegevens wijzigen”.
Ben je op zoek naar een specifiek product? We zoeken graag voor je uit of we het product bij een van onze leveranciers voor jou kunnen bestellen.
Contacteer ons via het contactformulier of T. 02 218 22 22.